Rozwój relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Dostępność: Wysyłka w 24 godziny
  • Autor: Magdalena Ławicka
  • Wydawca, rok wydania: CeDeWu, 2020
  • Liczba stron : 260
  • Oprawa i wymiary: miękka, 165 x 235 mm
  • ISBN: 978-83-8102-419-8
  • egz.
  • 69,90 zł

W książce zaprezentowano problematykę budowania i rozwoju trwałych relacji pomiędzy uczelnią publiczną a przedsiębiorstwami. Procesowe podejście do planowania oraz implementacji współpracy uczelni z interesariuszami ze środowiska biznesu pozwala budować partnerskie relacje z przedsiębiorstwami, co przekłada się na szereg korzyści społecznych i ekonomicznych.

Wśród omówionych zagadnień m.in.:
• rosnąca rola zaufania jako czynnika stymulującego interakcje społeczne i biznesowe pomiędzy współpracującymi organizacjami
• geneza i rola relacji we współczesnym zarządzaniu i budowaniu wartości
• jak przeobrazić jednorazową współpracę w relację opartą na wspólnych fundamentach, czyniąc z uczelni podmiot, który inicjuje współpracę i aktywnie dba o jej jakość
• pełna charakterystyka czynników i metod zarządzania relacjami z interesariuszami przez władzę uczelni publicznych.