Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
- Wydawnictwo: CeDeWu
-
Dostępność:
Wysyłka w 24 godziny
- Autor: Bednarczyk Małgorzata
- Wydawca, rok wydania: CeDeWu, 2011
- Liczba stron : 180
- Oprawa i wymiary: miękka, 165 x 235 mm
- ISBN: 978-83-7556-157-9
- egz.
- 46,90 zł
Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
Tytuł |
Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach |
Autor |
Bednarczyk Małgorzata |
Wydawca |
CeDeWu |
Rok wydania |
2011 |
Liczba stron |
180 |
Wymiary |
165 x 235 mm |
Okładka |
miękka |
ISBN |
978-83-7556-157-9 |