Praktyczny marketing miast i regionów
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
-
Dostępność:
Wysyłka w 24 godziny
- Autor: Jacek Pogorzelski
- Wydawca, rok wydania: Wolters Kluwer, 2012
- Liczba stron : 240
- Oprawa i wymiary: twarda, 145 x 210 mm
- ISBN: 978-83-264-3831-8
- egz.
- 51,90 zł
Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować przy promocji i marketingu miasta oraz regionów.
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc,
redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl
Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia
Spis treści
O autorze 7
Czym jest, a czym nie jest marketing miejsc? 9
1. Miejsce to najbardziej złożona marka, ale także dużo więcej niż marka 15
2. Tworzenie wartości w marketingu miejsc 33
3. Główna idea marki miejsca 49
4. Rozwój marki miejsca 69
5. Osobowość marki miejsca 89
6. Branding emocjonalny w marketingu miejsc 115
7. Marki, które wspierają marki miast i regionów 137
8. Konkurencja i współpraca w marketingu miast i regionów 157
9. Promocja marki miejsca 175
10. Zarządzanie doświadczeniem odbiorcy marki miasta i regionu 195
11. Transformacja doświadczenia miejsca 213
12. Błędy w zarządzaniu marką miejsca 231
Tytuł |
Praktyczny marketing miast i regionów |
Autor |
Jacek Pogorzelski |
Wydawca |
Wolters Kluwer |
Rok wydania |
2012 |
Liczba stron |
240 |
Wymiary |
145 x 210 mm |
Okładka |
twarda |
ISBN |
978-83-264-3831-8 |